Onkyo TX-NR838

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-NR838 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Stirf 31-10-2015
Geschreven voor: Onkyo TX-NR838

Geweldige receiver voor de prijs/kwaliteit verhouding. besteld bij Smits in Arnhem, werd de volgende dag geleverd. De receiver was vrij eenvoudig in te stellen. Zelfs ik als leek snapte het. ;) Er staan instructies op de receiver en tv. Aanrader!

franscamps 14-06-2014
Geschreven voor: Onkyo TX-NR838

Goed apparaat. Goede opvolger van we 828. Ik had even geluk bin even ongeluk. Ik had hiervoor de tx nr 828 maar daar ontstonden binnen even paar maanden problemen met her geluid. Her geluid haperde en dergelijke. Hierop moest ik de receiver naar onkyo ter reparatie sturen. Ik kreeg hem echter fors beschadigd terug. Hierop heeft de winkel waar ik hem besteld had besloten on mij zonder extra kosten de 838 te sturen, omdat de 828 niet meer leverbaar was. Deze winkel heet plattetv.nl . de Beste service die ik ooit bij een winkel gehad heb volgens mij. Daar kun je met een gerust hart je spullen kopen wat mij betreft.

Flyboy737 04-06-2014
Geschreven voor: Onkyo TX-NR838

Gloednieuwe onkyo TX-NR838 uit de doos gehaald en alles volgens instructies netjes aangesloten met HDMI kabels en professionele speakerkabels op mijn 5.1 Piega speaker set.
Begonnen met installatie via on screen installatie menu.
Tijdens de automatische acoustische speaker afstelling met gebruik van het bijgeleverde microfoontje
sloeg na het afstemmen van de 2de speaker de receiver af en gaf een storingsmelding: "check speaker wire"
Na alles speakerkabels te hebben doorgemeten en nagelopen geen fouten kunnen vinden.
Nogmaals receiver aangezet en weer dezelfde melding: "check speaker wire"
Ook als alle speaker kabels afgekoppeld zijn krijg je dezelfde melding en schakelt hij na paar seconden automatisch uit. Gebeld met onkyo en de receiver is een zogenaamde "DOA" dead on arrival. Alles moet terug naar onkyo en ik moet wachten op een nieuwe Onkyo.
Bij navraag op onkyo fora op het internet schijnt dit probleem dus bij veel andere receivers ook voor te komen. Bij Onkyo zelf weten ze natuurlijk van niks. 😇
U bent gewaarschuwd!

G.Burgers 08-12-2015

ook ik vind het wat overdreven, heb al diverse dure onkyo in huis gehad nooit problemen, en om gelijk alles naar beneden te halen door een 1 te geven , waardeloos.
We zijn ruim een jaar verder, maar nu hoor je niets meer van die meneer, heb je een nieuwe? was die goed? heb je een andere en welke?, niets helemaal niets, waardeloos nog maal, haal die recensie weg, heb je helemaal niets aan.

halloikbenwillem 03-07-2015

Is een 1,0 niet wat overdreven voor een DOA? Dit geldt eigenlijk alleen voor duurzaamheid. De rest van de beoordeling komt lijkt mij wanneer het apparaat naar behoren werkt (in uw geval bij de levering van een vervangend apparaat).